Záznam z vyhodnotenia ponuky na dodanie tovaru resp. poskytnutia služieb , resp. uskutočnenia stavebných prác ktorá bola zadávaná podľa § 9 ods.9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Názov, adresa a kontaktné miesto verejného obstarávateľa : Názov organizácie : ZŠ s MŠ Krajné Sídlo organizácie : 916 16 Krajné 173 IČO: 36128449 DIČ: 2021639763 Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s. Číslo účtu : 6942078001/5600 Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie : Meno a priezvisko: Mgr. Milan Medveď Č. tel.: 032/7786107, 0915792159 e- mail:
Táto emailová adresa je chránená pred spambotmi, aby ste ju videli, povolte JavaScript
Názov predmetu zákazky : Pokládka keramickej dlažby v šatni žiakov, osadenie požiarnych dvier Druh zákazky: * tovar/služby/práce ( zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona ) Miesto dodania tovaru/poskytnutia služby /uskutočnenia prác: ZŠ s MŠ Krajné Termín dodania tovaru/poskytnutia služby /uskutočnenia prác: 31.07.2014 Predpokladaná hodnota zákazky: Údaje poskytnuté uchádzačom :
Identifikačné údaje uchádzača/ obchodné meno, sídlo uchádzača, IČO/: |
Kontaktná osoba za uchádzača /meno a priezvisko, č. tel, prípadne e. mail/ : |
Ponúkaná cena za zákazku v € s DPH |
Poznámka * zadávanie zákazky bolo realizované ) |
Trimont s.r.o. Dolný Šianec 1, 911 48 Trenčín IČO: 36302759 |
Miroslav Ivaňo 0905647281 |
1497,83 € |
|
Ivan Vetrák, Staviteľstvo, Horný rad 541/19 |
Ivan Vetrák 0948660327
Táto emailová adresa je chránená pred spambotmi, aby ste ju videli, povolte JavaScript
|
2621 € |
|
Kolník Jozef Hrachovište 118 IČO: 11974699 |
Kolník Jozef 0905654523 |
767 € |
27.06.2014 |
IMP Stav Ing. M.Podmajerský Turá Lúka 621 IČO: 30064708 |
Ing. Martin Podmajerský 0905501911 |
1140 € |
|
Úspešný uchádzač /obchodné meno , adresa, IČO a celková cena s DPH/:
Kolník Jozef, Hrachovište 118, IČO: 11974699, 767 €
Odôvodnenie výberu uchádzača , ak nebola vybratá najnižšia cena:
Predchádzajúca výborná skúsenosť, podpora zamestnanosti v školskom obvode, servisná dostupnosť, cena.
Navrhnutý spôsob zadania zákazky: · zmluva a následná fakturácia · objednávka a následná fakturácia · úhrada v hotovosti Vyhlasujem, že v súvislosti s týmto zadávaním zákazky spĺňam podmienku nezaujatosti vo vzťahu k potenciálnym dodávateľom, a potvrdzujem že uvedené údaje sú pravdivé.
Meno, priezvisko a podpis osoby, ktorá bola zodpovedná za zadávanie zákazky Milan Medveď Krajné , dňa: 27.06.2014 Poznámka : Celú dokumentáciu aj s dokladmi je nutné v zmysle § 21 ods.1 „ZVO“ uchovávať päť rokov.
|