Napísal užívateľ Administrator
|
Pondelok, 30 December 2013 20:54 |
Záznam z vyhodnotenia ponuky na dodanie tovaru resp. poskytnutia služieb , resp. uskutočnenia stavebných prác ktorá bola zadávaná podľa § 9 ods.9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Názov, adresa a kontaktné miesto verejného obstarávateľa : Názov organizácie : ZŠ s MŠ Krajné Sídlo organizácie : 916 16 Krajné 173 IČO: 36128449 DIČ: 2021639763 Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s. Číslo účtu : 6942078001/5600 Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie : Meno a priezvisko: Mgr. Milan Medveď Č. tel.: 032/7786107, 0915792159 e- mail:
Táto emailová adresa je chránená pred spambotmi, aby ste ju videli, povolte JavaScript
Názov predmetu zákazky : Stravné lístky Druh zákazky: * tovar/služby/práce ( zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona ) Miesto dodania tovaru/poskytnutia služby /uskutočnenia prác: ZŠ s MŠ Krajné Termín dodania tovaru/poskytnutia služby /uskutočnenia prác: 31.12.2013 Predpokladaná hodnota zákazky: 1350 € Údaje poskytnuté uchádzačom :
Identifikačné údaje uchádzača/ obchodné meno, sídlo uchádzača, IČO/: |
Kontaktná osoba za uchádzača /meno a priezvisko, č. tel, prípadne e. mail/ : |
Ponúkaná cena za zákazku v € s DPH |
Poznámka * zadávanie zákazky bolo realizované ) |
DOXX, s.r.o., Kálov 356, 01001 Žilina, 36391000
|
Branislav Mach
|
1350 €
|
30.12.2013
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Úspešný uchádzač /obchodné meno , adresa, IČO a celková cena s DPH/:
DOXX, s.r.o., Kálov 356, 01001 Žilina, 36391000, 1350 €
Odôvodnenie výberu uchádzača , ak nebola vybratá najnižšia cena:
Predchádzajúca výborná skúsenosť, jediný uchádzač z troch oslovených poskytovateľov služby.
Navrhnutý spôsob zadania zákazky: · zmluva a následná fakturácia · objednávka a následná fakturácia · úhrada v hotovosti Vyhlasujem, že v súvislosti s týmto zadávaním zákazky spĺňam podmienku nezaujatosti vo vzťahu k potenciálnym dodávateľom, a potvrdzujem že uvedené údaje sú pravdivé.
Meno, priezvisko a podpis osoby, ktorá bola zodpovedná za zadávanie zákazky Milan Medveď Krajné , dňa: 27.12.2013 Poznámka : Celú dokumentáciu aj s dokladmi je nutné v zmysle § 21 ods.1 „ZVO“ uchovávať päť rokov.
|