Záznam z vyhodnotenia ponuky na dodanie tovaru resp. poskytnutia služieb , resp. uskutočnenia stavebných prác ktorá bola zadávaná podľa § 9 ods.9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Názov, adresa a kontaktné miesto verejného obstarávateľa : Názov organizácie : ZŠ s MŠ Krajné Sídlo organizácie : 916 16 Krajné 173 IČO: 36128449 DIČ: 2021639763 Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s. Číslo účtu : 6942078001/5600 Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie : Meno a priezvisko: Mgr. Milan Medveď Č. tel.: 032/7786107, 0915792159 e- mail:
Táto emailová adresa je chránená pred spambotmi, aby ste ju videli, povolte JavaScript
Názov predmetu zákazky : Šatňové skrinky Druh zákazky: * tovar/služby/práce ( zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona ) Miesto dodania tovaru/poskytnutia služby /uskutočnenia prác: ZŠ s MŠ Krajné Termín dodania tovaru/poskytnutia služby /uskutočnenia prác: 28.08.2014 Predpokladaná hodnota zákazky: 4908 € Údaje poskytnuté uchádzačom :
Identifikačné údaje uchádzača/ obchodné meno, sídlo uchádzača, IČO/: |
Kontaktná osoba za uchádzača /meno a priezvisko, č. tel, prípadne e. mail/ : |
Ponúkaná cena za zákazku v € s DPH |
Poznámka * zadávanie zákazky bolo realizované ) |
Dlhý Miroslav 916 15 Krajné 212 IČO: 30870283
|
Miroslav Dlhý 0905764335
|
5425 € |
|
Stanislav Pavlech SNP 263/21 Stará Turá IČO: 17564417 |
Stanislav Pavlech 0907328214 |
4908 € |
27.06.2014 |
Úspešný uchádzač /obchodné meno , adresa, IČO a celková cena s DPH/:
Stanislav Pavlech, SNP 263/21, Stará Turá, IČO: 17564417, 4908 €
Odôvodnenie výberu uchádzača , ak nebola vybratá najnižšia cena:
Predchádzajúca výborná skúsenosť, podpora zamestnanosti v obci, servisná dostupnosť.
Navrhnutý spôsob zadania zákazky: · zmluva a následná fakturácia · objednávka a následná fakturácia · úhrada v hotovosti Vyhlasujem, že v súvislosti s týmto zadávaním zákazky spĺňam podmienku nezaujatosti vo vzťahu k potenciálnym dodávateľom, a potvrdzujem že uvedené údaje sú pravdivé.
Meno, priezvisko a podpis osoby, ktorá bola zodpovedná za zadávanie zákazky Milan Medveď Krajné , dňa: 27.06.2014 Poznámka : Celú dokumentáciu aj s dokladmi je nutné v zmysle § 21 ods.1 „ZVO“ uchovávať päť rokov.
|